شركت فيدس شركت فيدس .

شركت فيدس

اخذ ويزاي تحصيلي در مهاجرت به كانادا؟

اخذ ويزاي تحصيلي در مهاجرت به كانادا؟

هرساله تعداد زيادي از ايرانيان قصد مهاجرت به كانادا را دارند؛ زيرا كانادا بهترين كشور براي مهاجرت شناخته‌شده است. كانادا دومين كشور بزرگ در جهان است كه همين امر باعث شده مهاجرت به كانادا علاقه‌مندان زيادي داشته باشد. نكات مثبتي كه توجه ايرانيان را براي مهاجرت به كانادا جلب كرده عبارت‌اند از سرعت فنّاوري و فناوري، مزاياي مالي براي كودكان، فرصت پيدا كردن تحصيل و شغل و...در اين مقاله مي‌خواهيم به سؤالات شما درزمينهٔ مهاجرت به كانادا پاسخ دهيم و اطلاعات كاربردي در اختيارتان قرار دهيم.

براي مهاجرت به كانادا از كجا شروع كنيم؟ براي مهاجرت به كانادا مي‌توانيم از چند طريق اقدام كنيم كه در ادامه به آن‌ها مي‌پردازيم، از طريق تابعيت تولد، كار، تحصيل، سرمايه‌گذاري، ازدواج و پناهندگي كه هركدام از آن‌ها مسيرها و روند اداري خودش را دارد. به‌عنوان‌مثال شرايط مهاجرت از طريق كار دو روش دارد؛ كه درروش اول مهارت و توانمندي‌هاي فرد ارزيابي مي‌شود و سپس بايد فرد حداقل شصت‌وهفت امتياز از صد امتياز را گرفته باشد كه بعد از ارزيابي نهايي انتخاب شود. مرحله دوم مهاجرين كه قصد مهاجرت به كانادا را دارند مي‌توانند حرفه‌اي كه در آن تخصص دارند را در ليست مشاغل موردنياز اين كشور جستجو كنند و در صورت نياز به آن حرفه متقاضي در سايت‌هاي كاريابي ثبت‌نام كند.

 

مزايا و معايب تحصيلي براي مهاجرت به كانادا

با در اختيار داشتن مدارس، دانشگاه‌ها و كالج‌هاي معتبر در نقاط مختلف اين كشور نامش بر سر زبان‌ها همه افراد به‌خصوص ايراني‌ها است. به همين دليل سالانه تعداد زيادي از دانشجوها از كشورهاي مختلف ازجمله ايران قصد مهاجرت به كانادا را دارند؛ زيرا اين كشور براي تحصيل ازنظر هزينه بسيار مقرون‌به‌صرفه است؛ و علاوه بر اينكه مدرك‌هاي اين كشور اعتبار بين‌المللي دارد. تمامي دانشجويان از پوشش‌هاي درماني، كمك‌هزينه مسكن، باشگاه‌هاي دانشجويي و مشاوره تحصيلي برخوردار هستند.

همان‌طور كه هر كشوري مزاياي خوبي دارد از معايب هم برخوردار است كه اين كشور هم معايبي دارد و زياد يا كم بودن معايب بسته به علاقه و شرايط هر فرد دارد. افرادي مي‌توانند در اين كشور از مدارس دولتي استفاده كنند كه خانواده فرد اقامت دائم داشته باشد. در غير اين صورت اگر خانواده فرد اقامت موقت داشته باشند بايد فرد به مدارس خصوصي برود.

اين موضوع تنها بخشي از معايب تحصيل در اين كشور بود كه در ادامه با معايب بيشتري آشنا خواهيم شد. به‌عنوان‌مثال يك دانشجوي بين‌المللي اجازه اقدام مطالعات پزشكي را ندارد و در اين كشور فقط يك موسسه آموزشي تخصصي وجود دارد كه در سال 2007 ايجادشده و از طريق مقامات زير نظر است. درنتيجه اكثر كالج‌ها عمومي هستند كه براي ادامه تحصيل به‌صورت خصوصي در مهاجرت به كانادا مناسب نيست. بعضي افراد براي مهاجرت به كانادا وقتي معايب را متوجه مي‌شوند خيلي راحت با اين معايب كنار مي‌آيند و بعضي‌ها با اين معايب به‌سختي كنار مي‌آيند.

 

مدارك لازم تحصيلي براي مهاجرت به كانادا

كانادا در حال حاضر بيش از 450 هزار دانشجوي بين‌المللي در حال تحصيل دارد؛ كه نيمي از آن‌ها براي ادامه تحصيل به كانادا مهاجرت كرده‌اند. دانشجوياني كه دوره تحصيلي خود را در كانادا مي‌گذرانند از امكانات بسيار خوبي برخوردار هستند كه بعد از فارغ‌التحصيلي از امكانات مانند تحصيل در دوره‌هاي تحصيلات تكميلي و از كارهاي مرتبط با حرفه و رشته خود برخوردار مي‌شوند به خاطر همين امر مهاجرت به كانادا بيشترين متقاضي را دارد؛ و در ادامه مدارك لازم تحصيلي در مقاطع مختلف را نام مي‌بريم

مدارك لازم براي ويزاي تحصيلي در مدارس و كالج‌هاي كانادا:

اسكن پاسپورت معتبر

يك قطعه عكس جديد پرسنلي

ترجمه كارنامه تحصيلي سه سال اخير

هزينه‌هاي ثبت‌نام

آدرس و شماره همراه و كد پستي

نام پدر و مادر شخص به‌طور كامل و صحيح

مدارك لازم براي ويزا تحصيلي دانشگاه‌هاي كانادا در مقطع ليسانس:

اسكن پاسپورت معتبر

يك قطعه عكس جديد

هزينه‌هاي ثبت‌نام

آدرس و شماره همراه و كد پستي فرد

نام پدر و مادر فرد به‌طور كامل و صحيح

ترجمه تمام نمرات پيش‌دانشگاهي و ديپلم

مدرك زبان معتبر (نمرات موردنياز در دانشگاه‌هاي مختلف و رشته‌هاي مختلف متفاوت است جهت اطلاعات كافي با مشاورين فيدس تماس بگيريد)

 

مدارك لازم براي ويزاي تحصيلي دانشگاه‌هاي كانادا در مقطع فوق‌ليسانس:

تمام مدارك فوق‌ليسانس

ترجمه مدرك ليسانس

تمامي نمرات دوره ليسانس

نامه انگيزه شما براي تحصيل در اين كشور

توصيه‌نامه اساتيد دوره ليسانس (هر دانشگاه متفاوت است براي اطلاع كافي با مشاورين فيدس تماس بگيريد)

مدارك لازم براي ويزا تحصيلي دانشگاه‌هاي كانادا در مقاطع دكترا:

تمامي مدارك دوره فوق‌ليسانس

مقاله يا پروپوزال

فايل مقالات انتشار شده شما در ژورنال‌هاي معتبر علمي

 

مهم‌ترين دلايل تحصيلي مهاجرت به كانادا

مهم‌ترين دلايل تحصيل در كانادا دوزبانه بودن افراد در كانادا، داشتن بهترين دانشگاه‌هاي دنيا، وجود جامعه چند فرهنگي، ايجاد اشتغال براي دانشجويان بعد از تحصيل و كشوري با امنيت بسيار بالا ازجمله دلايل انتخاب براي مهاجرت به كانادا است. چنان چه شما هم براي ادامه تحصيل وزندگي قصد مهاجرت به كانادا داريد مي‌توانيد با تيم متخصص و مجرب فيدس تماس بگيريد و اطلاعات كافي كسب كنيد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


برچسب: مهاجرت.مهاجرت به كانادا.فيدس.مهاجرت به آلمان.مهاجرت به اسپانيا.مهاجرت به تركيه،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۱۸:۴۱ توسط:مهدي اسدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :