شركت فيدس شركت فيدس .

شركت فيدس

هزينه زايمان براي مهاجرت به كانادا چقدر است؟

هزينه زايمان براي مهاجرت به كانادا چقدر است؟

اگر مهاجر هستيد يا دوست داريد كه فرزند خود را در مهاجرت به كانادا به دنيا آوريد، بايد بدانيد كه اين كار ساده نيست. قوانين زيادي در اين مورد وجود دارد كه بهتر است قبل از زايمان در كانادا در مورد آن‌ها اطلاعات كافي داشته باشيد؛ چراكه براي بسياري از مهاجران و مسافران اين مسئله، موضوعي استرس‌زا است. همان‌طور كه احتمالاً مي‌دانيد هر كشوري داراي قوانين خاص خود درزمينه‌ي دستگاه‌هاي مراقبت بهداشتي و خدمات درماني است.

 كانادا هم كشوري است كه در اين زمينه قوانين خاصي دارد و داشتن اطلاعات كافي از آن‌ها باعث مي‌شود دچار چالش‌هاي قانوني نشويد. البته هزينه‌هاي بالاي پزشكي هم جزو مواردي است كه بايد در مورد آن‌ها اطلاع قبلي داشته باشيد. سالانه در كانادا حدود 400 هزار كودك به دنيا مي‌آيند كه اگر فردي در خانواده شما هم قرار است امسال جزو يكي از آن‌ها باشد، بهتر است تا انتهاي اين مقاله با فيدس همراه باشيد. در ادامه اطلاعاتي جامع و كاربردي درزمينهٔ هزينه‌هاي زايمان در مهاجرت به كانادا به دست خواهيد آورد.

هزينه زايمان براي افرادي كه اقامت دائم ندارند چقدر است؟

اگر شما اقامت دائم نداريد و مي‌خواهيد فرزند خود را در مهاجرت به كانادا به دنيا بياوريد، بايد بدانيد كه هزينه‌هاي بيمارستان و صورت‌حساب آن تنها بر دوش خودتان خواهد بود و دولت كانادا در اين زمينه به شما كمكي نمي‌كند. البته داشتن بيمه سلامت بين‌المللي مي‌تواند به شما كمك كند و كمي از هزينه‌ها را پوشش دهد.

در ادامه هزينه‌هاي زايمان را به‌صورت كلي و با در نظر گرفتن عدم وجود بيمه درماني براي شما شرح مي‌دهيم:


هزينه زايمان طبيعي: اگر مي‌خواهيد براي به دنيا آوردن فرزندتان زايمان طبيعي داشته باشيد، بايد بدانيد كه اين كار با توجه به نوع بيمارستان و امكاناتي كه در اختيار شما قرار مي‌گيرد متفاوت خواهد بود و حدود 9700 تا 10000 دلار هزينه در بر خواهد داشت.


هزينه زايمان با جراحي سزارين: اگر مي‌خواهيد فرزند خود را با جراحي سزارين به دنيا بياوريد، خوب است بدانيد كه حدود هزينه‌هاي شما با احتساب يك روز بستري در بيمارستان تا 20000 دلار افزايش خواهد يافت.


بايد توجه داشته باشيد، كودك شما (حتي اگر شهروند كانادا باشد) تحت پوشش هيچ‌كدام از مراقبت‌هاي درماني نيست؛ بنابراين اگر هر نوع مشكل پزشكي ازجمله بستري در بخش ويژه كودكان نارس و يا نياز به ويزيت‌هاي مجدد براي كودك شما به وجود آيد هزينه شما بسيار افزايش پيدا خواهد نمود.

هزينه زايمان با احتساب بيمه براي كانادايي‌ها و يا افرادي كه اقامت دائم دارند چقدر است؟

جالب است بدانيد در مهاجرت به كانادا هزينه‌هاي پزشكي و خدمات مرتبط با آن با بودجه‌ي دولتي ارائه مي‌شود. اگر شما توانسته باشيد اقامت شهروندي كانادا را بگيريد، به‌راحتي مي‌توانيد هزينه‌هاي زايمان را بر عهده‌ي دولت بگذاريد. درواقع اين مطلب به اين معني است كه هزينه‌ي به دنيا آوردن بچه كاملاً رايگان است و نيازي نيست براي آن مبلغي پرداخت كنيد.

البته براي اجاره‌ي اتاق خصوصي و نگهداري مادر و فرزند تا چند روز بعد از عمل زايمان نياز است هزينه‌ي كمي از جيب خود بپردازيد. اين هزينه حدود چند صد دلار است كه در مقابل هزينه‌ي عمل چندان زياد نيست! اگر بيمه سلامت بين‌المللي نداريد و يا شهروند كانادا نيستيد، بهتر است از هزينه‌هاي زايمان در اين كشور مطلع باشيد تا در صورت نياز پيش‌بيني‌هاي لازم در اين زمينه را به‌طور كامل به عمل‌آوريد.


برچسب: مهاجرت.مهاجرت به كانادا.فيدس.مهاجرت به آلمان.مهاجرت به اسپانيا.مهاجرت به تركيه،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۱۰:۰۶ توسط:مهدي اسدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :