شركت فيدس شركت فيدس .

شركت فيدس

كدام شهرها براي مهاجرت به كانادا بازار كار بهتري دارند؟

كدام شهرها براي مهاجرت به كانادا بازار كار بهتري دارند؟

شما كدام شهر را براي مهاجرت به كانادا انتخاب مي‌كنيد. در اين مقاله در مورد بازار كار مختلف براي مهاجرت به كانادا توضيحاتي ارائه خواهيم داد. مطالعه و بررسي شرايط بازار كار، يكي از ابزارهاي مفيدي است كه مي‌تواند ما را با روند تغيير و تحولات اين پديد در حوزه‌هاي مختلف شهري آشنا نمايد تا اشخاص با استفاده از اين داده‌ها بتوانند انتخاب مناسبي را براي محل زندگي انجام دهند. امروزه بيشتر كشورهاي پيشرفته دنيا درصدد اين امر هستند كه بتوانند نرخ بيكاري را در بين جوانان در سال‌هاي آينده به پايين‌ترين ميزان ممكن برسانند و كشور كانادا هم از اين قاعده مستثنا نيست.

متوسط نرخ بيكاري در بين جوانان در شهرهاي كانادا با توجه به آمار (RBC) در حال حاضر 6% است و دولت كانادا در برنامه‌هاي بلندمدت خود اين هدف را دارد كه تا سال 2024 تمام جوانان داراي كار بوده و نرخ بيكاري 0% باشد.
بر اساس همين آمار و نرخ بيكاري در شهرهاي مختلف كانادا، رويال بانك كانادا با شاخص‌هاي URBAN WORK INDEX بهترين شهرهاي اين كشور را براي جواناني كه در جستجوي كار هستند، معرفي نموده است.

براي مهاجرت به كاندا با فيدس همراه شويد.

پارامترهاي موردبررسي براي بازار كار

اين بررسي با توجه به آيتم‌هاي مختلف مانند، وضعيت به‌كارگيري كارجويان (employment)، وضعيت كارفرمايان (entrepreneurship)، مدرك تحصيلي و موارد آموزشي (education) و مقرون‌به‌صرفه بودن (offordability) انجام‌شده است. بر اساس پارامترهاي ذكرشده به شهرها امتيازاتي تعلق‌گرفته كه نتايج بسيار جالب و غيرمنتظره‌اي‌ را به همراه داشته است.

مشاغل موردنياز براي مهاجرت به كانادا در سال 2021 از مشاغل كارگري فني مانند كارگران عمومي گرفته تا مشاغل با فناوري بالا مانند مهندسين نرم‌افزار، بخش‌ها و صنايع متنوعي را پوشش مي‌دهند. طبق تحقيقات در شركت‌هاي معتبر كانادا مشاغلي همانند مدير توسعه كسب‌وكار، مهندس برق، مهندس كامپيوتر و توسعه‌دهنده و مدير پروژه‌هاي مهندسي در ميان 10 شغل اصلي موردنياز در كانادا است.

معرفي شهرهاي برتر كانادا در بازار كار

شايد در وهله اول اين فكر به ذهن خطور كند كه براي مهاجرت به كانادا شهرهايي مثل ونكور و تورنتو به دليل وسعت، جمعيت و وجود شركت‌هاي بزرگ در اين شهرها از شرايط كاري بهتري برخوردار هستند؛ اما در كمال تعجب چند شهر كوچك در فهرست 10 شهر برتر كانادا ازلحاظ بازار كار، پيش از تورنتو و ونكوور قرارگرفته‌اند.
استان انتاريو با داشتن 6 شهر كه عبارت‌اند از: اتاوا، سادبري، كيچنر/ واترلو، هميلتون، ميسي ساگا و تورنتو بهترين استان كانادا براي جوانان جهت يافتن شغل محسوب مي‌شود. ليست 21 شهر اول كانادا كه بازار كار مناسب‌تري دارند به شرح ذيل است:
1 ادمونتون
2 مونترال
3 اتاوا
4 سادبري
5 كيچنر/واترلو
6 هميلتون
7 كبك
8 ميسي ساگا
9 ويكتوريا
10 تورنتو
11 سنت جان
12 مونكتون
13 كلگري
14 كلونا
15 ونكوور
16 اوشاوا / دورهام
17 يلونايف
18 شارلوت تاون
19 ساسكاتون
20 هاليفاكس
21 وينيپگ

نتيجه‌گيري

كانادا جز بهترين كشور براي مهاجرت است و بازار كار براي مهاجرت به كانادا از اهميت زيادي برخوردار است. تحقيقات انجام‌شده در اين زمينه، جدا از اهميت براي خود دولت جهت رسيدن به اهداف پايين آوردن نرخ بيكاري، براي اشخاص كه قصد مهاجرت به كشور كانادا دارند نيز مهم است. فيدس اين فرصت را فراهم مي‌كند تا با شناخت كامل درباره بازار كار شهرهاي مختلف نسبت به انتخاب محل زندگي و پيدا كردن شغل مناسب براي خود و همچنين آينده شغلي فرزندان كه جزء مهم‌ترين اولويت‌هاي مهاجرت است اقدام نماييد.
اگر قصد مهاجرت به كانادا راداريد و نگران آينده شغلي خود هستيد حتماً با مشاورين فيدس تماس بگيريد تا از مشاوره رايگان و بروزترين اطلاعات در حوزه‌هاي مختلف كاري مطلع شويد. براي مهاجرت به كانادا كليك كنيد.

 


برچسب: مهاجرت.مهاجرت به كانادا.فيدس.مهاجرت به آلمان.مهاجرت به اسپانيا.مهاجرت به تركيه،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۹:۲۵ توسط:مهدي اسدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :