شركت فيدس شركت فيدس .

شركت فيدس

مشاغل پرطرفدار براي مهاجرت به كانادا

مشاغل پرطرفدار براي مهاجرت به كانادا

بازار كار به دليل مهاجرت به كانادا همواره در حال تكامل بوده تا بتواند نيازهاي روز اين جامعه و همچنين دورنماي آينده جامعه كانادا و همچنين دورنماي آينده اين كشور را پوشش دهد. سيستم ورود مهاجر Express entry  كه بيشترين نقش را در پذيرش مهاجر دارد توسط وب‌سايت  immigration.ca از طريق  job bank ها مورد ارزيابي قرارگرفته پنج شغل پرطرفدار و موردنياز را براي نيروي كار متخصص در ليست خود قرار داده است كه در ذيل به آن اشاره مي‌شود. در اين مقاله قصد داريم تا 5 شغل را به‌طور تخصصي برسي كنيم.

اگر قصد مهاجرت به كانادا را داريد و در مورد مشاغل اين كشور اطلاعات كافي نداريد حتماً با كارشناسان و مشاورين خدمات بين‌المللي فيدس تماس بگيريد. كارشناسان و مشاوران فيدس آخرين و بروزترين اطلاعات در مورد مشاغل مختلف براي مهاجرت به كانادا را در اختيار شما قرار مي‌دهند. همچنين براي مهاجرت به آلمان، مهاجرت به تركيه و مهاجرت به اسپانيا در مورد مشاغل مختلف مي‌توانيد از مشاوران فيدس كمك بگيريد.

معرفي مشاغل پرطرفدار در مهاجرت به كانادا


1نماينده بخش فروش: كه يكي از بهترين مشاغل ازنظر تعداد بالاي آگهي است (500 آگهي در  job bank) و همچنين نياز روز بازار به يك فروشنده قوي و متخصص، نشان مي‌دهد مي‌تواند موردتوجه اشخاص كه قصد مهاجرت به كانادا را دارند قرار بگيرند. درآمد اين شغل سالانه بين 52 تا 64 هزار CAD است.


2حسابداري، همواره جزء مشاغلي است كه در تمام جهان موردنياز است و كانادا هم از اين قاعده مستثنا نيست. هر چه كسب‌وكار بزرگ‌تر باشد بخش حسابداري نيز اهميت بيشتري پيدا مي‌كند. شغل حسابداري معمولاً در قالب مشاوره در امور مالي و يا كمك به كسب‌وكارها و افراد در مديريت امور مالي آن‌هاست. اين شغل با حقوق 63 الي 75 هزار CAD و 720 آگهي نيازمند در JOB BANK در رتبه دوم ليست ما قرار دارد.


3تحليل‌گر كسب‌وكار: اگر شما داراي كسب كار هستيد و مي‌خواهيد آن را به‌خوبي گسترش دهيد و بهينه‌سازي كنيد بايد از يك تحليل‌گر كسب‌وكار مشاوره بگيريد.
فرد تحليل‌گر علاوه بر اشراف برداده هاي روز بازار بايد داراي مهارت‌هاي حوزه فناوري و مشوق‌هاي مالي باشد و به همين دليل شركت‌هاي بزرگ و پروژه‌هاي زيرساختي معمولاً چندين تحليل‌گر كسب‌وكار براي حوزه‌هاي مختلف استخدام مي‌كنند تا بتوانند در رقابت بازار شرايط بهتري را نسبت به ديگران داشته باشند. بازه حقوقي اين شغل بين 73 الي 87 هزار CAD و 1080 در Job bank  دارد.

4مدير پروژه آي تي: كه بدون شك بايد فردي باشد كه مهارت‌هاي وي در حوزه فن‌آوري بالاست و علاوه بر آن بايد توانايي‌هاي ديگر نظير متعادل كردن پروژهاي فن‌آوري انجام دهد كه مجموع اين موارد مي‌تواند به رشد كسب‌وكارها كمك شاياني كند حقوق اين افراد بين 92 الي 114 هزار CAD است.

 

5مهندس نرم‌افزار: با توجه به نيازهاي روز جامعه براي هوشمند سازي و گسترش فضاي مجازي و همچنين وجود افرادي در حوزه نرم‌افزاري باعث توسعه برنامه‌هاي نرم‌افزاري بزرگ و كاربردي مي‌شود. بخش بزرگي از حوزه صنعت و تجارت هم‌وابستگي زيادي به نرم‌افزارها و اپليكيشن ها دارند. ازاين‌رو بسياري از شركت‌ها در حال توليد محصولات جديد و همگام‌سازي با نياز روز جامعه كانادا هستند و بديهي است كه تقاضا براي استخدام مهندسان نرم‌افزار در اولويت قرار داشته باشد. درآمد مهندس نرم‌افزار بين 83 الي 99 هزار CAD است.

 

6 مدير پروژه مهندسي: كه از پردرآمدترين و بهترين مشاغل براي مهاجرت به كانادا است داراي متقاضيان زيادي است و دليل آن‌هم بازار رو به رشد مسكن و همچنين طرح‌هاي زيرساختي بزرگ است. در كانادا اين باور وجود كه اگر يك پروژه ساخت به‌خوبي پيگيري شده و پيشرفت مي‌كند مطمعنا پاي يك مدير پروژه در ميان است. درآمد اين شغل سالانه بين 72 الي 92 هزار CAD است.

با توجه به ابقاي دولت فعلي كانادا تا سال 2023 به نظر مي‌رسد سياست‌هاي كلي مهاجرت به كانادا تغيير چشمگيري نداشته باشد. البته با توجه به شرايط فعلي روز دنيا تغييراتي در اين سياست‌ها انجام‌شده و تمركز دولت به سمت مسائل بهداشتي و غذايي معطوف شده است. كه آن‌هم به علت افزايش جمعيت سالخورده و كمبود نيرو براي خدامت دهي به قشر بازنشسته و همچنين بيماري‌هاي فراگير فعلي، در سال 2020 اين انتظارمي رود كه در مشاغل، پرستاران و مددكاران حرفه‌اي، دستيار فيزيوتراپي و طب فيزيكي، روانشناسان و مشاور، داروساز و متخصص بينايي‌سنجي دولت كانادا خواهان جذب نيروي كار خارجي بيشتري باشد تا بتواند نيازهاي بازار كاري خودرو سامان بدهد.


برچسب: مهاجرت.مهاجرت به كانادا.فيدس.مهاجرت به آلمان.مهاجرت به اسپانيا.مهاجرت به تركيه،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۰:۰۷ توسط:مهدي اسدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :