شركت فيدس شركت فيدس .

شركت فيدس

مهاجرت به كانادا با برنامه كارآفريني استان بريتيش كلمبيا

مهاجرت به كانادا با برنامه كارآفريني استان بريتيش كلمبيا

برنامه‌ي كارآفريني استان بريتيش كلمبياي كانادا يكي از جذاب‌ترين و پرطرفدارترين برنامه‌هاي كلاس بيزنس براي مهاجرت به كانادا است. اين برنامه به‌صورت استاني بوده و سالانه افراد زيادي از طريق اين برنامه براي مهاجرت به كانادا اقدام مي‌كنند. در اين مقاله به بررسي دلايلي كه برنامه‌ي كارآفريني استان بريتيش كلمبيا را اين‌چنين پرطرفدار كرده است خواهيم پرداخت.

اگر قصد مهاجرت به كانادا راداريد و از برنامه كارآفريني استان بريتيش كانادا اطلاعات كافي نداريد. حتماً با مشاورين ما در فيدس تماس بگيريد تا از آخرين و به‌روزترين اطلاعات براي مهاجرت به كانادا بهره‌مند شويد. همچنين اگر علاقه‌مند مهاجرت به ساير كشورها هستيد پيشنهاد مي‌كنيم حتماً به وب‌سايت فيدس مراجعه كنيد تا با نحوه مهاجرت به كشورهاي مختلف آشنا شويد.

مزاياي مالي برنامه كارآفريني استاني بريتيش كلمبيا

استان بريتيش كلمبيا به‌هيچ‌عنوان مبلغي را تحت عنوان وديعه از متقاضي برنامه‌ي كار دريافت نمي‌كند... يعني اين برنامه دپازيت مالي ندارد. در اين برنامه فرد متقاضي بايد اثبات كند كه حداقل 600 هزار دلار كانادا دارايي دارد. اين دارايي مي‌تواند در قالب سند ملكي، سپرده‌ي بانكي يا سرمايه‌ي فرد در بورس و فرا بورس باشد.

متقاضي بايد متعهد شود كه حداقل مبلغ 200 هزار دلار كانادا را در بيزنس خود تزريق كند. اين مبلغ رقم بالايي براي يك برنامه‌ي مهاجرتي كارآفريني نيست و كاملاً منطقي و توجيه‌پذير است.
نكته‌ي جالب اين است كه نيازي نيست متقاضي براي مهاجرت به كانادا همان ابتدا اين مبلغ را واريز كند و مجاز است اين مبلغ را در طي 2 سال به بيزنس خود وارد كند. در اين شرايط آزادي عمل متقاضي در بحث مالي بيشتر خواهد بود.
در اين برنامه مهاجرت به كانادا براي همسر متقاضي نيز ويزاي كار آزاد داده مي‌شود.

با اين شرايط، همسر متقاضي اصلي خود يك مورد مهاجرت محسوب مي‌شود؛ كه مي‌تواند با به دست آوردن تجربه كار در كانادا از طريق ساير برنامه‌هاي مهاجرتي براي دريافت اقامت دائم خود اقدام نمايد.
فرزندان متقاضي اصلي اجازه‌ي تحصيل در مدارس كانادا و بيمه‌ي درماني را دارا خواهند بود. متقاضي مي‌تواند بعد از طي كردن پروسه‌ي اين برنامه و به اتمام رساندن تعهدات بيزنس پلن خود، براي حسابرسي و تبديل وضعيت از اقامت موقت به اقامت دائم كانادا درخواست بدهد.

مهاجرت بدون مدرك زبان انگليسي

شايد يكي از جذاب‌ترين شرايط اين برنامه، عدم الزام براي ارائه دادن مدرك زبان انگليسي باشد درصورتي‌كه در اكثر برنامه‌هاي مهاجرتي، داشتن دانش زبان انگليسي و ارائه‌ي مدرك زبان يكي از الزامات اصلي است.
البته لازم به ذكر است كه قطعاً داشتن سطحي از دانش زبان در برقراري ارتباط كلامي و پيشرفت در حوزه‌ي شغل و ارتباطات اجتماعي و انطباق‌پذيري سريع‌تر براي مهاجرت به كانادا، به افراد كمك خواهد كرد. اين برنامه داراي مصاحبه است كه در اين مصاحبه استفاده از وكيل و مترجم مجاز است. براي مشاوره رايگان با وكيل مهاجرتي فيدس مي‌توانيد همين‌الان تماس بگيريد.

مهاجرت به كانادا به همراه تمام اعضاي خانواده

يكي ديگر از مزاياي اين برنامه اين است كه علاوه بر متقاضي اصلي، به همسر متقاضي و تمام فرزندان مجرد زير 22 سال نيز اجازه‌ي مهاجرت به كانادا با وضعيت اقامت موقت داده مي‌شود. همسر و فرزندان هم‌زمان با متقاضي اصلي اين برنامه‌ي مهاجرتي اجازه‌ي ورود به خاك كانادا را دارند.
نكته: در مورد فرزندان مجرد داراي معلوليت‌هاي جسمي يا ذهني استثناءهايي وجود دارد. زمان نتيجه‌گيري در اين برنامه از زمان استارت پرونده تا زمان مهاجرت به كانادا حدود 18 ماه است كه زمان مطلوبي به‌حساب مي‌آيد.

بريتيش كلمبيا بهشت طبيعت گردان

علاوه بر اين‌كه اقتصاد قوي يكي از عوامل مهاجرت به كانادا است. مي‌توان گفت كه شايد يكي از ويژگي‌هاي مهم در پرطرفدار بودن برنامه‌هاي استاني بريتيش كلمبيا موقعيت جغرافيايي و طبيعت بي‌نظير اين استان باشد. همچنين وجود شهرهاي بزرگ و بارونق اقتصادي زيادي همچون ونكوور و ويكتوريا نيز از عوامل مهمي است كه اين استان را براي راه‌اندازي بيزينس و مهاجرت به كانادا جذاب كرده است. براي اطلاع از شرايط مهاجرت به كانادا كليك كنيد.


برچسب: مهاجرت.مهاجرت به كانادا.فيدس.مهاجرت به آلمان.مهاجرت به اسپانيا.مهاجرت به تركيه،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۲:۲۷ توسط:مهدي اسدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :